35 відгуків
+380 (68) 767-50-29
+380 (63) 796-90-01
+380 (67) 976-60-87
+380 (99) 424-35-70
Товары и услуги от компании "Днепрперспектива"

Колесо мостового крана 710*100

3 000 

  • В наявності
Колесо мостового крана 710*100
Колесо мостового крана 710*100 В наявності
3 000 
+380679766087
  • +380 (68) 767-50-29
    МЕТАЛЛОЛОМ
  • +380 (63) 796-90-01
    Запорная Арматура (ЗАДВИЖКИ)
  • +380 (67) 976-60-87
    Крановое Оборудывание
  • +380 (99) 424-35-70
    Услуги Ассенизатора Манипулятора
+380679766087
  • +380 (68) 767-50-29
    МЕТАЛЛОЛОМ
  • +380 (63) 796-90-01
    Запорная Арматура (ЗАДВИЖКИ)
  • +380 (67) 976-60-87
    Крановое Оборудывание
  • +380 (99) 424-35-70
    Услуги Ассенизатора Манипулятора

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Колеса мостового крана 710*100

 

Кранові колеса в будь-якому виконанні з циліндричним ободом, а також однореброві колеса кранові з конічним ободом. Зазвичай для мостових і козячих кранів підходять дворегідні кранові колеса. Крім того, колеса кранові вирізняються діаметром і шириною маточини. Внутрішній діаметр маточини розрахований на встановлення або кулькових підшипників, або безпосередньо вала з двома буксами на роликових підшипниках.    Заготовки коліс кранових виготовляються методом штампування або вільного кування зі сталі 65Г, але можливе виготовлення зі сталі 45Х з подальшим механічним обробленням робочих поверхонь і подальшим термічним обробленням. Термооброблення або загартування робочої поверхні кранового колеса робить сталь максимально твердою, забезпечуючи у такий спосіб твердість поверхні кочення й дає змогу зробити реборди максимально стійкими (від 300 до 350 НВ), за глибини загартовування межах 20-40 мм, глибина загартування залежить від діаметра самого кранового колеса. На нашому сайті розміщений відеоролик процесу термічної обробки (загартування) ходового кранового колеса. Однак багато компаній піддають термічній обробці (загартовують) ними кранові колеса, заощаджують на цьому і просто фарбують їх для приховання вад своїх недоробок, що, як наслідок, неабияк знижує їхню якість і працездатність. Виготовлення не починає без узгодженого покупцем габаритного креслення.        Залежно від типу крана, ширини колії колії та розташування шляху на кранах застосовуються однорегідні, дворебродні або безребордові колеса. Колеса, з'єднані з механізмом пересування крана або візка, називаються приводними (ведучими), інші колеса є холостими (повідомими). Приводними зазвичай є половина всіх коліс крана. Кранові колеса з конічним ободом застосовуються на кранах, що переміщаються криволінійними ділянками колії, а також як тяглові крани з центральним приводом. У цьому разі треба застосовувати підкрадені рейки типу KP і P, що мають округлену головку.  Ширина поверхні катання дворебетного ходового колеса крана застосовується на 30-40 мм, ширші головки рейки, а для коліс кранових візків на 15-20 мм, чим забезпечується нормальна прохідність кранів і їхніх візків у разі недостатньо точно укладених рейках. Діаметри та інші основні розміри кранових коліс приймаються за ГОСТ 3569-74*; конструкція коліс не стандартизована. Кранові колеса встановлюються на підшипниках кочення (кульки або роликові) зі встановленням на нерухомої осі або на валах із розміщенням останніх у буксах, прикріплених болтами до конструкції опорних вузлів крана. За наявності на крані восьми й більше ходових коліс вони можуть бути попарно або більш зібрані в візок, шарнірно приєднану до ходової рами або іншої опорної конструкції крана. Шарнірне приєднання ходового візка до конструкції крана здійснюється для рівномірного розподілу навантаження за всіма крановими колесами
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner